1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Richelieu
2010-09-18, 09:35
Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Autor Wiadomość
emilia.krugly 


Dołączyła: 29 Sie 2017
Posty: 1

 #226  Wysłany: 2017-08-29, 13:11  Pomoc - praca magisterska


Witam serdecznie !! :)

Jestem studentką II roku studiów magisterskich kierunku pielęgniarstwo Wydziału Nauk
o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. Zwracam się z pytaniem i za razem ogromną prośbą. Czy znalazłyby się się Panie, które poświęciłyby Swój czas i wypełniły kwestionariusz ankiety, którego celem jest ocena jakości życia kobiet po mastektomii częściowej lub całkowitej. Uzyskane wyniki posłużą mi jedynie do napisania pracy magisterskiej.

JEŚLI ZNALAZŁYBY SIĘ CHĘTNE PANIE - PROSZĘ O KONTAKT I WYŚLĘ GOTOWĄ JUŻ ANKIETĘ.

Gorąco pozdrawiam ! :)

[ Komentarz dodany przez Moderatora: marzena66: 2017-08-29, 16:39 ]
Proszę trzymać się Regulaminu forum. Post scalony do odpowiedniego Działu.

_________________
Emilia Krugły
 
klaudia.31 


Dołączyła: 30 Sie 2017
Posty: 1

 #227  Wysłany: 2017-08-30, 19:04  Witam :)