1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Richelieu
2010-09-18, 08:35
Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Autor Wiadomość
Resilia 


Dołączyła: 13 Maj 2011
Posty: 1

 #16  Wysłany: 2011-05-13, 16:39  


Dzień dobry
Jestem studentką V roku psychologii. Piszę pracę magisterską o tematyce psychoonkologicznej. Badam osoby, które wyleczyły nowotwór (lub są w okresie rekonwalescencji). Uwaga moja koncentruje się na zagadnieniach związanych z resilience, wartościami, satysfakcją z życia, subiektywnym poczuciem zdrowia, które odnoszę do wybranej koncepcji szczęścia. Chciałabym prosić o wypełnienie kwestionariuszy potrzebnych mi do badań. Badania są w pełni anonimowe, a uzyskane wyniki będą służyły wyłącznie w celach obliczeń statystycznych.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy: resilient007@onet.eu
Z góry dziękuję, Renata
 
pracamagisterska 


Dołączyła: 23 Maj 2011
Posty: 3

 #17  Wysłany: 2011-05-23, 18:34  


Dzień dobry,