DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest częścią Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Richelieu
2010-09-18, 09:35
Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Autor Wiadomość
ann-ya 

#1  Wysłany: 2010-09-17, 23:44  Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach

Dzień dobry,

Jestem studentką V roku psychologii, piszę pracę mgr dotyczącą kobiet po mastektomii. Chciałabym w niej porównać funkcjonowanie emocjonalne Pań, które poddają się rekonstrukcji piersi z tymi, które nie decydują się na taka operację.
Jest to praca empiryczna, zatem potrzebuję mieć zrobione badania. Stąd moja wielka prośba do Pań o Waszą pomoc w wypełnieniu kwestionariusza.
Chciałabym zwrócić uwagę na fakt, że badań takich jest w Polsce bardzo niewiele, a ich wyniki mogłyby się przyczynić do powiększenia stanu wiedzy na ten ważny temat, by móc w przyszłości lepiej i bardziej adekwatnie pomagać.
Bardzo proszę o kontakt mailowy: ann-ya@wp.pl

Z całego serca życzę zdrowia, siły i nadziei,

Ania

Aniaha 
MODERATOR

Pomogła: 49 razy

#2  Wysłany: 2010-09-18, 14:25  

Bardzo chetnie bym POMOGLA w wypelnieniu kwestionariusza :lediable: , ale sie nie kwalifikuje.

Przepraszam, nie moglam sie powstrzymac ... :hop!hop!:
prosze to potraktowac jako zart, wszak to hyde park

rakar 

#3  Wysłany: 2010-09-18, 18:58  

Taki internet to wspaniały wynalazek. Dla mnie, jako zgredzika, używającego go od 3 lat, jest wielce wygodnym narzędziem. Pogłębianie wiedzy jest o wiele łatwiejsze. Nie trzeba kupować tylu gazet, choć tradycjonaliści mówią, że komputerem muchy nie ukatrupisz, a gazetą upolujesz.
Piszesz, że jest to praca empiryczna.....hm!