1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Richelieu
2010-09-18, 09:35
Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Autor Wiadomość
agata41 


Dołączyła: 30 Lis 2014
Posty: 1

 #136  Wysłany: 2014-11-30, 17:21  


Witam,
Jestem studentką III roku kierunku dietetyka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. Poniższa ankieta ma na celu zbadanie wiedzy kobiet w wieku 18-25 lat na temat żywieniowej profilaktyki raka piersi. Przeprowadzana jest ona anonimowo, a uzyskane wyniki posłużą do napisania pracy licencjackiej.
Jej wypełnienie zajmuje ok 8min. Serdecznie proszę o pomoc
http://www.ankieter.pl/wypelnij/ankiete/id/15234/
_________________
DietetyczkaInSpe
 
Pytanie 


Dołączyła: 09 Gru 2014
Posty: 1

 #137  Wysłany: 2014-12-15, 12:08  


Szanowni Państwo,

przeprowadzam odpłatne rozmowy (osobiste bądź przez Skype'a) mające na celu sprawdzenie jakości tłumaczenia ankiet skierowanych do pacjentów. W tym przypadku dotyczą one chorych na raka pęcherza. Ankieta składa się z dwóch części: w pierwszej proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące Państwa samopoczucia, a w drugiej o wyjaśnienie, jak rozumieją Państwo poszczególne pytania oraz czy żadne z nich nie wydaje się Państwu niefortunne bądź niestosowne. Gdyby którekolwiek z pytań uznali Państwo za niekomfortowe, można je po prostu pominąć.