1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Richelieu
2010-09-18, 09:35
Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Autor Wiadomość
julcia_h@wp.pl 


Dołączyła: 13 Maj 2015
Posty: 1
Skąd: krotoszyn

 #151  Wysłany: 2015-05-13, 20:00  PROŚBA:):)


Jestem studentka V roku Psychologii. Moja praca magisterska dotyczy osoby chore na nowotwór. Bardzo prosze o wypełnienie ankiety. Zależy mi na czasie:)Brakuje mi 30-40 osób. Prosze o pomoc:):)Do końca tygodnia jeśli to możliwe;):) Wiem, że to trudne dla Państwa, zdaję sobie sprawę:):)Ale ciężko jest zdobyć wypełnione ankiety w szpitalach. Dlatego próbuję również tą drogą:):) Pozdrawiam:):):) Z góry bardzo dziękuję:):):)Za każdą ankietę dziękuję:):) I Życzę zdrowia:):)

https://docs.google.com/forms/d/14ugw_gPbSrU8UzBWQvd7Fk3f4t0YwVDAKOJlSBJ-Y74/viewform

[ Komentarz dodany przez Moderatora: Richelieu: 2015-05-13, 20:14 ]
Post scalony do odpowiedniego wątku.

 
Dronka82 



Dołączyła: 04 Cze 2014
Posty: 477
Skąd: Gliwice
Pomogła: 89 razy

 #152  Wysłany: 2015-05-13, 20:43  


Dlaczego w ankiecie, która jest częścią Pani pracy magisterskiej (!), nie używa Pani polskich znaków? O błędach językowych nie wspomnę. Mogę zrozumieć takowe uchybienia w postach pisanych naprędce, na forum, ale w pracy kończącej humanistyczne studia wyższe - po prostu nie wypada.
_________________
"Jes­teś duszą Wszechświata i duszy Wszechświatem!" (złotousty Tuwim)
 
Anetaaa83