1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
onkolog TRÓJMIASTO pilnee . Prosze o pomoc :(
Autor Wiadomość
monisia90nika 


Dołączyła: 04 Lut 2014
Posty: 8

 #1  Wysłany: 2014-02-04, 23:57  onkolog TRÓJMIASTO pilnee . Prosze o pomoc :(


Witam

Zaledwie 2 tyg temu dowiedziałam się o guzie na płucu który ma moj dziadek. Guz ten ma ponad 30 mm i ma jakieś powiązanie z węzłami chłonnymi . Nie znam sie na tym bo nie jestem lekarzem ale bardzo sie martwię a wszystko co przczytałam na stronach internetowych bardzo mnie przeraziło . Zupełnie nie wiem co robić. Dziadek ponad 3 lata temu rzucił palenie i był pod kontrolą lekarza. Kaszel miał zawsze ale od jakiegoś czasu znacznie sie pogorszył gdyż dziadek miał w grudniu zapalenie płuc i od wtedy właśnie wszystko się wyjaśniło.