DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Czerniak z przerzutami płuca, wątroba, kości, tarczyca
Autor Wiadomość
basik78 



Dołączyła: 04 Wrz 2017
Posty: 455
Pomogła: 22 razy

 #61  Wysłany: 2019-06-06, 00:08  


AgaM, :tull:
AgaM, skoro Cię wzywają to znaczy że są szanse...nie spisano Cię na straty jak mojego męża na początku.
Wspieramy Cię. Jesteś dzielna
:heart:
_________________
♥♥♥
http://www.forum-onkologi...rze-vt17055.htm
 
Adalek 


Dołączyła: 06 Lut 2019
Posty: 54
Pomogła: 9 razy

 #62  Wysłany: 2019-06-06, 10:18  


AgaM, to oznacza, że nadal będzie lek z immunoterapii, który może pomóc, a dodatkowo te naświetlania kości. Na pewno nie jest źle :) .

Zapytaj jeszcze o badania kliniczne, może profesor coś Ci zaproponuje, jeśli nie teraz, to może po podaniu ipilimumabu.

Cały czas trzymam za Ciebie kciuki, wspieram mocno :heart:
 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9692
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1734 razy


 #63  Wysłany: 2019-06-08, 17:26  


AgaM

Nic mądrego nie napiszę ale mam nadzieję, że lekarze coś dla Ciebie wymyślą. Mocno przytulam, trzymam zaciśnięte kciuki i trzymaj się kochana dzielnie.

:tull:
 
AgaM 


Dołączyła: 07 Mar 2019
Posty: 31
Pomogła: 1 raz

 #64  Wysłany: 2019-06-24, 19:01  


Witam. Czy znacie osobę bądź osoby które są w podobnej sytuacji do mnie czyli maja podawany ipilimumab po nieskutecznym leczeniu nivolumabem..?
_________________
Aga
 
AgaM 


Dołączyła: 07 Mar 2019
Posty: 31
Pomogła: 1 raz

 #65  Wysłany: 2019-07-12, 19:10  


Witajcie.
Widze ze zbyt duzo takich osób jak ja nie ma..... przynajmniej na tym forum. Sama znalazłam jedną osobę która bedzie jechac na badania kliniczne za granicę. Ciągle staram się szukać czegoś, czego mogę się chwycić po ewentualnej (oby nie) nieskutecznej terapii ipilumabem. Jesli ktoś ma jakieś pomysły to proszę niech napisze. pozdrawiam. trzymajcie sie.
Aga
_________________
Aga
 
rootsradical 


Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 122
Pomógł: 3 razy

 #66  Wysłany: 2019-08-02, 16:57  


Ipilumab musi zadzialac i koniec! Na jakie badania wyjechała za granice ta osoba?
 
AgaM 


Dołączyła: 07 Mar 2019
Posty: 31
Pomogła: 1 raz

 #67  Wysłany: 2019-08-12, 22:10  


Już się przekonałam ze nic nie musi.... Czekam na TK na początek września. Ta osoba ma jechać do Holandii. :trtd:
_________________
Aga
 
Adalek 


Dołączyła: 06 Lut 2019
Posty: 54
Pomogła: 9 razy

 #68  Wysłany: 2019-08-15, 10:14  


AgaM, przykro mi, że niewiele mogę doradzić, sama nic na razie nie wiem, jakie badania pojawią się w niedługim czasie. Ale trzymam mocno kciuki, żeby tomografia wykazała brak progresji, a wlewy z ipilimumabu nie dawały uciążliwych skutków ubocznych :tull:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group