1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
TK klatki piersiowej z kontrastem
Autor Wiadomość
tinas 



Dołączyła: 19 Lip 2010
Posty: 61
Skąd: Katowice
Pomogła: 6 razy

 #1  Wysłany: 2010-07-19, 13:38  TK klatki piersiowej z kontrastem


Witam Wszystkich serdecznie, jestem po raz pierwszy na forum i mam nadzieję, ze zamieszczony przeze mnie temat znalazł się tam gdzie powinien. Ponieważ jestem kompletnym laikiem i nigdy przedtem nie musiałam interpretować wyników a tym bardziej takich, które przemawiają za poważna chorobą bardzo proszę o pomoc.

W skrócie: Mój tato, lat 62, nałogowy palacz :uuu: . W styczniu 2010 pojawiła się u niego chrypka. Początkowo niczym nie leczona, później w okolicy marca antybiotyk. W maju RTG płuc, który niczego nie wykazał, morfologia dobra aż wreszcie od koniec czerwca TK klatki piersiowej i wynik: