1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Nasieniak jądra i rak nerki jasnokomórkowy
Autor Wiadomość
kasiniak94 


Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 20

 #31  Wysłany: 2017-04-05, 15:30  


Witam, jestem wściekły. Studiuję i nie mam jak z tatą iść do onkologa. Z tego co wiem co 3 mies powinien mieć usg na zmiane z tk. j.b. ze względu na nasieniaka. Jeszcze do tego miał przecież jasnokomórkowy nerki. Teraz ma te guzki na plucach... A Pani onkolog stwierdziła, że na plucach to jest napewno ok. Zarządzila usg jamy brzusznej i kontrole u siebie w październiku a tomografy brzucha czy klatki jak widać nie potrzebne.
Myślę że jak wskazala wizytee za pół roku to planuje jakąś tomografie najbliżej za 9mies...Ostatnie tk jamy brzusznej miał w grudniu.. Co sądzicie o tym? Wydaje mi się albo to nie powinno tak wygladac.
Inny onkolog ze stolicy powiedział, że w jego odczuciu tato powinien mieć za jakiś czas tk klatki żeby sprawdzić co się dzieje..

Pozdrawiam
 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9836
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1765 razy


 #32  Wysłany: 2017-04-05, 17:28  


kasiniak94 napisał/a:
Inny onkolog ze stolicy powiedział, że w jego odczuciu tato powinien mieć za jakiś czas tk klatki żeby sprawdzić co się dzieje..