1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rak piersi
Autor Wiadomość
shegreta 



Dołączyła: 11 Maj 2013
Posty: 24

 #1  Wysłany: 2013-05-11, 10:01  Rak piersi


Nie wiem, czy moje pytanie wpisuje się w konwencję forum.
Jestem nowa na forum i nowa w sensie choroby.

Muszę podjąć szybką decyzję dot. wyboru lekarza (guz piersi).
Pomyślałam z różnych opinii o Centrum Onkologii w Gliwicach, choć to bardzo daleko od mojego miejsca zamieszkania.
Chodzi mi o to, że chcę pójść na wizytę do lekarza pracującego tam, który poprowadzi mnie "od ręki" i dobrze.
Czy możecie mi kogoś polecić?

Jeśli moje pytanie jest nie na miejscu, to proszę administratora o usunięcie jej.
Pozdrawiam wszystkich ciepło.
 
Richelieu 
Administrator



Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 7486
Skąd: Gyddanyzc
Pomógł: 4945 razy

 #2  Wysłany: 2013-05-11, 21:59  


Pytanie jak najbardziej na miejscu, bo zakładam, że zachcesz później także uzyskać odpowiedzi na temat Twoich wyników i leczenia.

Gliwickie CO na pewno jest dobrym ośrodkiem, podobnie jak większość CO w dużych aglomeracjach,
w tym szczególnie np. warszawskie, bydgoskie, gdańskie.

Napisz z jakich okolic jesteś lub gdzie chciałabyś się leczyć,
wtedy łatwiej będzie zaproponować Ci odpowiedni ośrodek onkologiczny.

Również pozdrawiam i witam Cię na forum.
_________________
Solve calceamentum de pedibus tuis: locus enim, in quo stas, terra sancta est [Ex: 3, 5]
 
shegreta 



Dołączyła: 11 Maj 2013
Posty: 24