1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rak niedrobnokomórkowy płaskonabłonkowy-po operacji
Autor Wiadomość
jusia 
MODERATOR



Dołączyła: 14 Mar 2009
Posty: 1959
Skąd: Poznań/Luboń
Pomogła: 326 razy


 #31  Wysłany: 2009-05-14, 11:08  


Banialuka, ja przeczytałam do końca :) .
Dokładnie to nie znam się jakie badania w danym przypadku Twoja mama powinna mieć zrobione, ale mój tata miał np. PET przed chemią. Miał tomografię płuc 2x, głowy 1x, usg brzucha 2x, rezonans głowy 1x. Na pewno ktoś bardziej kompetentny Ci na to odpowie.
A co do samopoczucia Twojej mamy, to każdy przechodzi przez chorobę inaczej i pewnie nie ma co się dziwić, że miewa gorsze chwile, ale jednocześnie myśli pozytywnie.
Zdrówka życzę!
Pozdrawiam!!
 
 
cleo33 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 04 Lut 2009
Posty: 2484
Skąd: Śląskie
Pomogła: 379 razy

 #32  Wysłany: 2009-05-14, 21:43  


witaj
Postaraj sie namówic na te badania to bardzo wazne naprawde czas odgrywa bardza ważna role w tej chorobie nie zwlekajcie
Ściskam
 
banialuka 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 22 Lut 2009
Posty: 1294
Pomogła: 235 razy

 #33  Wysłany: 2009-05-14, 21:55  


Z drugiej strony to nie wiem jak to jest ze skierowaniem na PET? Mama leczy się w Łodzi i nie wiem czy tam w ogóle daja takie skierowania i na jakiej podstawie i ile sie czeka na to badanie np. w Bydgoszczy czy w Warszawie?
 
 
banialuka 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 22 Lut 2009
Posty: 1294
Pomogła: 235 razy