1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
RAK NERKI- NEFREKTOMIA
Autor Wiadomość
RZABA 


Dołączyła: 03 Paź 2017
Posty: 12

 #1  Wysłany: 2017-10-03, 19:12  RAK NERKI- NEFREKTOMIA


WITAM- JESTEM TU NOWA I ZUPELNIE ZIELONA W TEMACIE.... u MOJEGO TATY/ 78LAT/ ZDIAGNOZOWANO GUZA....
Poniżej przesyłam treść opinii, jaką mi przedyktowano z opisu tomografu. Jest wiele złożonej terminologii i co do niektórych zwrotów, nie mam pewności że są poprawnie zapisane.

Pojedyncza zmiany meta środkowego 13 mm w płucu prawym przy wnęce płucnej .Poza tym płuca bez widocznych zmian ogniskowych. Jamy opłucnowe wolne. W śródpiersiu dość liczne węzły o średnicy do 14 mm. W oknie nie aortalno-płucnym i podostrogowo mniejsze poniżej 10 mm pod ostrogowa i we wnęce prawej zwapniałe węzły chłonne. niejednorodna masa guzowata górnego bieguna nerki prawej o wymiarach 122 na 110 i 14 mm. Zmiana nacieka miąsz prawego płata wątroby. Naciek nadnercza okolicznej tkanki tłuszczowej, zmiana przekracza granicę powięzi geroty. Przylega do M lędźwiowego większego. Zmiana wypełnia miedniczkę nerkową. Bez ewidentnego nacieku żyły nerkowej i VCI. Pozostałe narządy jamy brzusznej bez widocznych zmian. Struktury kostne bez podejrzanych zmian.