1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
prosze was o pomoc:(
Autor Wiadomość
Ewelina Żurek 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 02 Gru 2010
Posty: 618
Skąd: Radom
Pomogła: 95 razy

 #16  Wysłany: 2011-03-07, 15:06  


Nie jestem lekarzem a jedynie osobą, której bliski zmaga sie z tym dziadostwem, dlatego mam nadzieje, że nie wprowadzę cie w błąd.
Ale z tego co zrozumiałam z Twojego postu to stan wuja kwalifikuje go tylko do leczenia paliatywnego. Celem leczenia paliatywnego nie jest uzyskanie wyleczenia, czy też zatrzymania choroby, ale poprawienie jakości życia chorego.
Porozmawiaj z lekarzem. Wiem z własnego doświadczenia, że niestety często jedynie prywatna wizyta u onkologa da Ci możliwośc dowiedzenia się czegoś. Choć pewnie są wyjątki. Kseruj badania i albo wrzuć tu na forum albo szukaj lekarza, który dokładnie Ci wszytko wytłumaczy.
 
billyb 
MODERATOR



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 532
Skąd: z Europy ;-)
Pomógł: 275 razy


 #17  Wysłany: 2011-03-07, 15:08  


Wydaje mi się, że jedyną osobą, która o takich sprawach decyduje jest sam chory, kiedy nie ma bólów, nie jest pod wpływem środków odurzających, jest w normalnej dyspozycji umysłowej i ma szansę na konsultacje z osobami godnymi zaufania, czyli np. z duchownym, czy lekarzem. W innym wypadku lekarze i rodzina powinna ( w świetle prawa - musi) założyć, że chory chce się leczyć z wykorzystaniem wszystkich dostępnych medycynie środków.