1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Richelieu
2010-09-18, 09:35
Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Autor Wiadomość
ewelina.mar22 


Dołączyła: 25 Mar 2013
Posty: 1

 #76  Wysłany: 2013-03-25, 21:09  


Drogie Panie,
jestem studentką Elektroradiologii na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniu, dotyczącym późnych powikłań popromiennych (pojawiających się po sześciu miesiącach od zakończenia leczenia) ze strony dróg moczowych u pacjentek po radioterapii raka szyjki macicy. Ankieta jest całkowicie anonimowa a jej wyniki posłużą jedynie celom badawczym. Będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc i poświęcony czas.

Link do ankiety: http://www.ankietka.pl/an...jki-macicy.html
 
KasiaK24 


Dołączyła: 24 Mar 2013
Posty: 2

 #77  Wysłany: 2013-03-26, 17:25  Działania niepożądane po radioterapii


Szanowne Panie