DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zoi - komentarze (vf8)
Autor Wiadomość
jusia 
MODERATOR



Dołączyła: 14 Mar 2009
Posty: 1959
Skąd: Poznań/Luboń
Pomogła: 326 razy


 #16  Wysłany: 2010-02-16, 09:30  


zoi, teraz to juz tylko do przodu.
Będzie coraz lepiej!
_________________
================================
www.fundacja-onkologiczna.pl
 
 
mamanel 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 28 Lut 2009
Posty: 1010
Pomogła: 180 razy

 #17  Wysłany: 2010-02-16, 11:34  


No no - moje gratulacje!
Wreszcie rosół będzie smakował jak rosół :)
_________________
mamanel
 
jogi45 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 04 Lut 2009
Posty: 618
Skąd: Szczecin
Pomogła: 110 razy

 #18  Wysłany: 2010-02-16, 13:00  


Zoi wreszcie!!! A więc lekarz miał rację że to potrwa ale wróci do normy. Za jakiś czs zatrą sie niemiłe wspomnienia. Wierzę że wyniki badań już zawsze bedą tylko dobre a pamięć o chorobie będzie tylko tym co cie wzmocni w walce z życiem.
_________________
Antoine de Saint-Exupéry
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać
 
piotruniocz 



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: warszawa
Pomógł: 6 razy

 #19  Wysłany: 2011-02-24, 21:24  


Zoi,

czytałem wszystko z zapartym tchem :-D

uffff dzięki Bogu, że wszystko OK. Zawsze bedzie OK i tego się trzymaj.
pozdrawiam serdecznie.
P.
 
pixi 
PRZYJACIEL Forum


Dołączyła: 24 Sty 2009
Posty: 459
Skąd: Poznań
Pomogła: 73 razy

 #20  Wysłany: 2011-02-25, 22:50  


zoi napisał/a:
Kamień z serca.
_itsme_ Gratuluję |uscisk|
 
zoi 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 05 Sie 2009
Posty: 381
Skąd: Grecja/opolskie
Pomogła: 147 razy

 #21  Wysłany: 2011-02-26, 10:36  


Dziękuję, kochani :) Piotruniocz uściskaj mamę _itsme_
 
piotruniocz 



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: warszawa
Pomógł: 6 razy

 #22  Wysłany: 2011-02-26, 10:41  


oczywiście pozdrowię :-D :lol:
 
asik 


Dołączyła: 19 Sty 2011
Posty: 24
Pomogła: 4 razy

 #23  Wysłany: 2011-02-26, 13:36  


Jak to dobrze, że na tym forum można także przeczytać super pozytywne wiadomości. Szczerze gratuluję, tak trzymać :)
_________________
asik
 
Gazda 
PRZYJACIEL Forum



Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 5148
Skąd: Beskid
Pomógł: 1581 razy

 #24  Wysłany: 2011-09-05, 09:46  


Fajnie że znów jesteś z nami Zoi :)
_________________
Każdy ma swoje walety i zady
THINK BEFORE YOU SAY SOMETHING STUPID
 
zoi 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 05 Sie 2009
Posty: 381
Skąd: Grecja/opolskie
Pomogła: 147 razy

 #25  Wysłany: 2011-09-05, 09:50  


Polubiłam was i przywiązałam się :-D Pozdrawiam wszystkich.
 
Zoja 62 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 05 Sie 2010
Posty: 1156
Skąd: Śląsk
Pomogła: 206 razy

 #26  Wysłany: 2011-09-05, 23:04  


Zoi.cudownie, że jesteś :-D

A pindrol proroctwa, żyj pełnią życia!

Ciekawa jestem Twoich wrażeń po wizycie w Gliwicach. Ja mam termin 23-go września i póki co, nie myślę w ogóle o onkologii.

Pozdrawiam Cię serdecznie i trzymaj się cieplutko :)
_________________
Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
 
erin29 
PRZYJACIEL Forum


Dołączyła: 30 Sie 2010
Posty: 1669
Skąd: Brzesko
Pomogła: 213 razy

 #27  Wysłany: 2012-01-19, 23:10  


Jak pięknie się do nas uśmiechasz :mrgreen:
Życzę abyś wyniki powitała jeszcze szerszym uśmiechem :)
_________________
" Złapać wiatr , pokonać strach i być ..."
Moja Mamcia 01.10.1954 - 06.04.2012
 
 
zoi 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 05 Sie 2009
Posty: 381
Skąd: Grecja/opolskie
Pomogła: 147 razy

 #28  Wysłany: 2012-01-19, 23:19  


Dzięki Erin, a ja życzę wszystkim zdrowia i optymizmu pomimo wszystko :-D
 
Zoja 62 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 05 Sie 2010
Posty: 1156
Skąd: Śląsk
Pomogła: 206 razy

 #29  Wysłany: 2012-01-22, 13:02  


Zoi, uśmiech masz cudny :-D

Ja "załatwiłam" zęby jeszcze przed operacją i mam w tej chwili komplet trzecich, ale też nie jest łatwo. Wyobrażam sobie, co Ty przeszłaś!

Trzymam mocno palce za dobry wynik....zresztą nie może być inny!
_________________
Człowiek potyka się o kretowiska, nie o góry.
 
JustynaS1975 
Administrator



Dołączyła: 24 Cze 2011
Posty: 12614
Skąd: Warszawa
Pomogła: 2742 razy


 #30  Wysłany: 2012-01-25, 12:18  


zoi, hurraaaa!!! :bravo"
zoi napisał/a:
Uff... jest wynik MRI - bardzo dobry, żadnych cech wznowy ani zmian w porównaniu z poprzednik rezonansem

Cieszy to, to bardzo cieszy [hura]
Pozdrawiam Cię :flower:
_________________
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Choroba moim nauczycielem, nie panem.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group