1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Richelieu
2014-03-21, 20:44
Kasicazlosnica - komentarze (vf7)
Autor Wiadomość
KasiaC 
PRZYJACIEL Forum


Dołączyła: 23 Kwi 2012
Posty: 958
Skąd: woj. mazowieckie
Pomogła: 92 razy

 #136  Wysłany: 2013-09-12, 21:19  


kasicazlosnica napisał/a:
Ciechocinku drżyj!

Oj drżyj :-D
Kasiucha, pamiętaj- fotoreportaż mile widziany ;)
kasicazlosnica napisał/a:
lepiej lepiej, duuuuuuzoo lepiej.

:)
 
jo_a 
PRZYJACIEL Forum



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1951
Skąd: Górny Śląsk
Pomógł: 313 razy

 #137  Wysłany: 2013-09-12, 22:00  


Cytat:
kumpel zalatwil nam na wyjazd do Ciechocinka nowego Merca! HA!!!

TEN, przystojny, kumpel? TEN samochód, z klimatyzacją? :mrgreen:

PS
Zabierz koszulkę ;)
_________________
„Żółw musi być aż tak twardy, bo jest aż tak miękki”. St.J.Lec
Lider czerwonej kreski./Kuba Wojewódzki (tego forum).
 
kasicazlosnica 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 15 Kwi 2013
Posty: 425
Skąd: Warszawa
Pomogła: 71 razy

 #138  Wysłany: 2013-09-12, 22:15  


Nie Asiu, nie mój przyszły były mąż i nie TEN samochód :)

Spokojnie, będą zdjęcia!
_________________
"Żyje­my dłużej, ale mniej dokład­nie i krótszy­mi zdaniami.
Jes­tem ja­ka jes­tem. Niepojęty przy­padek, jak każdy przypadek."
 
 
soja 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 04 Lut 2009
Posty: 1263
Pomogła: 194 razy

 #139  Wysłany: 2013-09-13, 14:55  


Hejka :) . Sama bym chętnie poszalała jakimś fajnym mercem 8-) . No to ci się sobota i niedziela nieżle zapowiadają . Baw się dobrze . Pytasz co u mnie . U mnie bywało lepiej - ale cóż , życie :roll: . Cały czas myślę nad wzorem na tatuaż . Mam taki jeden, który chcę zakryć, więc jakiś cover obmyślam . Jak na razie bez rezultatu . Moje dziecko właśnie dorwało miśka bezowego i wygląda jakby się wścieklizny nabawiło :shock: . Idę go wrzucić do pralki w całości :lol: .
_________________
Mamuś ur. 01.08.1955 - zm. 28.11.2011 godz.22.27 (*) .
 
soja 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 04 Lut 2009
Posty: 1263
Pomogła: 194 razy

 #140  Wysłany: 2013-09-16, 15:45  


Cześć Kasia :) . I jak tam po weekendowych szaleństwach ?
_________________
Mamuś ur. 01.08.1955 - zm. 28.11.2011 godz.22.27 (*) .
 
kasicazlosnica 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 15 Kwi 2013
Posty: 425
Skąd: Warszawa
Pomogła: 71 razy

 #141  Wysłany: 2013-09-16, 19:56  Ciechocinek


O rany padam na pysk... jutro Wam wszystko napisze ale dzisiaj musze isc spac.

Asku moj, jutro sie odezwe - obiecuje

w 2 słowach - było cudnie :)

Niestety zła wiadoomość popsuła trochę nastrój - umarła mi kolejna znajoma - rak piersi.

Do jutra kochane




ciech.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 908 raz(y) 81,77 KB

_________________
"Żyje­my dłużej, ale mniej dokład­nie i krótszy­mi zdaniami.
Jes­tem ja­ka jes­tem. Niepojęty przy­padek, jak każdy przypadek."
 
 
soja 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 04 Lut 2009
Posty: 1263
Pomogła: 194 razy

 #142  Wysłany: 2013-09-16, 22:46  


Wow, ale czaderskie kapelutki :) . Też taki chcę ! Fajnie, że się dobrze bawiłaś . Przykro mi z powodu twojej znajomej :-( .
_________________
Mamuś ur. 01.08.1955 - zm. 28.11.2011 godz.22.27 (*) .
 
kasicazlosnica 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 15 Kwi 2013
Posty: 425
Skąd: Warszawa
Pomogła: 71 razy

 #143  Wysłany: 2013-09-18, 10:05  


http://www.tvn24.pl/polsk...cza,355459.html

ciekawostka :)
_________________
"Żyje­my dłużej, ale mniej dokład­nie i krótszy­mi zdaniami.
Jes­tem ja­ka jes­tem. Niepojęty przy­padek, jak każdy przypadek."
 
 
Lidia Bieńkowska 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 20 Kwi 2013
Posty: 1456
Skąd: Warszawa
Pomogła: 193 razy

 #144  Wysłany: 2013-09-18, 14:16  


Oglądałam wywiady z dziewczynami, które chore urodziły zdrowe dzieci :-D
_________________
Lidia
Nauczmy się kochać ludzi....bo tak szybko odchodzą.
 
infinity 
PRZYJACIEL Forum


Dołączyła: 21 Sie 2012
Posty: 576
Skąd: United Kingdom
Pomogła: 197 razy

 #145  Wysłany: 2013-09-18, 17:11  


dupa dupa dupa

a czemu tak urosly ja pytam?

_itsme_

niech teraz doktorki kombinuja co dalej z Toba zrobic i mam przeczucie, ze oni juz tam dobrze wiedza i maja plan
_________________
Don't underestimate the things that I will do..
 
 
janna 


Dołączyła: 01 Maj 2013
Posty: 253
Skąd: Dolny Śląsk
Pomogła: 20 razy

 #146  Wysłany: 2013-09-18, 17:19  


_itsme_
 
JustynaS1975 
Administrator



Dołączyła: 24 Cze 2011
Posty: 12614
Skąd: Warszawa
Pomogła: 2742 razy


 #147  Wysłany: 2013-09-18, 17:20  


infinity napisał/a:
niech teraz doktorki kombinuja co dalej z Toba zrobic i mam przeczucie, ze oni juz tam dobrze wiedza i maja plan

:uhm!:
_itsme_
_________________
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Choroba moim nauczycielem, nie panem.
 
kasicazlosnica 
PRZYJACIEL Forum



Dołączyła: 15 Kwi 2013
Posty: 425
Skąd: Warszawa
Pomogła: 71 razy

 #148  Wysłany: 2013-09-18, 17:24  


Masakra po prostu, uparte bydle no.... dupa dupa dupa dupa

Doktorkom pomysły się konczą, tak naprawde zostały nam tylko 2 schematy chemii do wypróbowania.

Dzięki dziewczyny za wsparcie, trochę się dzisiaj rozkleiłam.
_________________
"Żyje­my dłużej, ale mniej dokład­nie i krótszy­mi zdaniami.
Jes­tem ja­ka jes­tem. Niepojęty przy­padek, jak każdy przypadek."
 
 
kuna13 



Dołączyła: 07 Wrz 2012
Posty: 464
Skąd: Dolny Śląsk
Pomogła: 59 razy

 #149  Wysłany: 2013-09-18, 17:25  


:tull:
 
Caroline 



Dołączyła: 03 Lut 2010
Posty: 662
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Pomogła: 102 razy

 #150  Wysłany: 2013-09-18, 17:53  


:/pociesza:/
_________________
HISTORIA MAMY http://www.forum-onkologi...ejacy-vt599.htm
MOJA HISTORIA http://www.forum-onkologi...olog-vt6463.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group