1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Guz płuca prawego
Autor Wiadomość
anna1982 


Dołączyła: 13 Maj 2012
Posty: 47
Pomogła: 1 raz

 #1  Wysłany: 2012-05-13, 19:26  Guz płuca prawego


Komentarze nie związane bezpośrednio z historią choroby znajdują się w => tym wątku <=



Otrzymałam takie wyniki badań mojej mamy i zwracam się z serdeczną prośbą o wytłumaczenie mi ich. Nie znam się w ogóle na 'języku medycznym' i martwi mnie stwierdzenie "STOPIEŃ I STADIUM ZAAWANSOWANIA NOWOTWORU". Nie wiem czy to tylko guz płuc czy coś poważniejszego. Z góry dziękuję za wszelkie udzielone informację i proszę o wyrozumiałość.







[ Komentarz dodany przez Moderatora: absenteeism: 2012-05-13, 20:35 ]
Zdjęcia dołączone w formie załączników do posta.
Bardzo dziękuję w imieniu swoim oraz reszty Moderatorów za usunięcie danych osobowych pacjenta oraz lekarzy!


skanowanie0001ow.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 3590 raz(y) 91,5 KB

skanowanie0002i.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 3165 raz(y) 87,67 KB

skanowanie0003aj.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 3049 raz(y) 86,59 KB

 
absenteeism 
Administrator



Dołączyła: 14 Paź 2009
Posty: 13332
Skąd: Łódź
Pomogła: 9431 razy

 #2  Wysłany: 2012-05-13, 19:50