Link do strony z możliwością wsparcia forum:

https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 5
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Nowotwór w okolicy brodawki Vatera
azja

Odpowiedzi: 35
Wyświetleń: 11557

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2016-12-05, 11:10   Temat: Nowotwór w okolicy brodawki Vatera
marker typowy dla zaawansowanej choroby u mojej mamy to bylo 12000!!!!!
wiec taki pomiedzy 2,5 - 3,5 tys ma caly cza
  Temat: guz trzonu trzustki
azja

Odpowiedzi: 107
Wyświetleń: 33721

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2016-09-15, 23:16   Temat: guz trzonu trzustki
I fajnie! Milo słyszeć !!!!
My we wtorek wyniki tkodbieramy i do onkologa
  Temat: guz trzonu trzustki
azja

Odpowiedzi: 107
Wyświetleń: 33721

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2016-06-20, 17:28   Temat: guz trzonu trzustki
Miałam te same dylematy co ty..po co radio po co chemia....przekopałam cały net...
Ale ani po radio ani po chemioterapii już 6wlewow było...nic się nie dzieje....
Czasemżmam śpi cały dzień ale zazwyczaj normalnie funkcjonuje ...raz tylko białe krwinki spadły i zrobiono przerwę łuższą...
Na pewno to da poczucie leczenie mamie bo widze po niej...
Myślę że należy spróbować.....

[ Dodano: 2016-06-21, 13:37 ]
moja mama od zespolenia omijajacego które by!o w lutym pije 2-3nutridrinki dziennie te proteinowe...wydatek spory ...nie powiem....kupuję przez net z apteki po 50 sztuk więc wychodzi taniej...
Jak wyszła ze wszpitala to była tak niedożywione białko chyb2.2bylo ze miała obrzęki stop....juz wtedy zapatwialam hd i lek z hospicjum najpierw do mnie zadz zapytać o sytuacje czy mama wie z czym mamy problem ....
Od tego momentu jak zaczęła pić nutridrinki. I jeść obrzęki minęły...samopoczucie jest ok ...czasem ma dni że przesypia ale nie ma boli....sprawna jest chodzi na zakupy ...tylko jest bardzoooo chuda....
Na apetyt pije megalie jest problem z tym syropem ale na necie da się znaleźć aptekę gdzie mają....
Po radioterapii pojawila się cukrzyca ...nie jakieś strasznie wysokie ale insulinę trzeba było wdrożyć....
Ale nie było wymiotów biegunek ani innych ekscesów
  Temat: Azja - komentarze
azja

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 3211

PostDział: Tu trzymamy KCIUKI   Wysłany: 2016-02-13, 23:11   Temat: Azja - komentarze
ona tylko o smierci mowi a ja bym sie przytulila wyplakala do niej ....tyle planow bylo ... ato skora i kosci ...czemu wczesniej nic nie zuwazylam ....nie dzialalam...czemu...
moja mama to jest najlepsza...nie chce zeby umarl wszystko bym oddala eby zyla zeby to minelo..ze to sen ,,,,to film....
  Temat: guz trzustki....
azja

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 35815

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2016-02-12, 22:14   Temat: guz trzustki....
dla mnie szok ciagle plakalam....
wczoraj by zabieg poszerzania drog zolciowych endoskopem- nie powiodlo sie jest duze zwezenie dwunastnicy....
mialam mamie dzis powiedziec..ale lekarka mowila ze juz to zrobila wczoraj spokojnie jej powiedziala ze to guz nieoperacyjny zlosliwy....nie mowila o przerzutach powiedziala ze nie teraz...trzeba dawkowac...
czekamy na po ma byc konsultacja chirurga proba zespolenia omijajacego jak sie nie uda to dren zew
nie moge tego przyjac o widomosci...no nie potrafie ....

[ Dodano: 2016-02-13, 21:59 ]
dzis bylam u may z jej koleznka myslalam ze sie ucieszy ale ona coraz bardziej nieobecna myslami gdzie indziej ...straszny dol ma ...
nie moge patrzec na to bo serce peka .....
nie chce jesc ..pilnuje jej zeby jadla przy mnie ... 1,7 wody pila przez 5 dni ...
mowi o smierci a ja nie oge slchac bo mi sie w srodku wszystko przewraca...

w pon ma byc decyzja chirurgow o tym co ddalej ...czy zespoleie omijajace czy drenaz zewnetrzny ....te dni sie tak ciagna.....
 
Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group