1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Karolina.R.

Odpowiedzi: 270
Wyświetleń: 146911

PostDział: Hyde Park   Wysłany: 2016-02-09, 17:43   Temat: Ankieta dotycząca jakości życia dla kobiet po mastektomii
Jestem studentką kierunku Zdrowie Publiczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Zwracam się z uprzejmą prośbą, o wypełnienie ankiety. Kwestionariusz jest anonimowy, a uzyskane wyniki pozostaną ściśle poufne i posłużą wyłącznie do przygotowania pracy dyplomowej. Proszę o wybór takiej odpowiedzi, która wydaje się Paniom najbardziej odpowiednia. Ankieta składa się z trzech części, są to kwestionariusze standaryzowane więc pewnie spotkały się Panie z tymi pytaniami. Zdaje sobie sprawę, że wypełnianie tych ankiet jest dosyć mozolne ale im więcej będę ich miała tym moja praca będzie bardziej wiarygodna. Jest to ankieta online klikajac na poniższy link otwiera się ankieta, na końcu której jest przycisk " prześlij " po jego naciśnięciu wyniki pojawią się na moim dysku, wyłącznie do mojego wglądu. Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które wezmą udział w ankiecie.

Zapraszam Cię do wypełnienia formularza Ankieta dotycząca jakości życia kobiet po mastektomii.. Aby go wypełnić, odwiedź stronę:
https://docs.google.com/forms/d/1ntq9IWtGRLDsTTjEX1ufRl50ZJx-ooPpo-4w5PMRHGc/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link
 
Skocz do:  


logo