1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rak jądra - nienasieniak z przerzutami do wątroby i płuc
Autor Wiadomość
mariuszslask 


Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 1

 #1  Wysłany: 2011-06-18, 14:03  Rak jądra - nienasieniak z przerzutami do wątroby i płuc


Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum!!!
Mam 22 lata, od zawsze prowadziłem zdrowy tryb życia, nikt nie miał u mnie w rodzinie żadnych onkologicznych problemów, studiuję, interesuję się motoryzacją..ale przechodząc do tematu:

W sierpniu 2010 roku stwierdzono u mnie raka jądra lewego C 62.9 o budowie terminalnej mieszanej, nienasieniaka o strukturze teratocarcinoma z elementami endoderma sinus tumor oraz komórkami trofoblastu.

23.08.2010 roku przeprowadzono hemikastrację lewostronną przez pachwinę.
Tomografia komputerowa wykazała przerzuty do płuc, wątroby i węzłów zaotrzewnych.
Przeszedłem cykl chemioterapii BEP + EP od 09.2010-02.2011 oraz VIP 3x do 1.05.2011. W sumie 13 cykli chemii.
13.06.2011 usunięto guzy okołoaortalne i przeprowadzono elektroablację guzów wątroby.


Markery z 9.06.2011:
LDH 290 [207 - 414 U/L]
BHCG 5,26 [0 - 10 mIU/ml]
AFP 6,53 [0-10 ng/mL]

Proszę o informację z posiadanej przez Was wiedzy jakie są możliwości dokładnego zdiagnozowania i wykrycia zmian nowotworowych przy tym typie nowotworu w Polsce lub za granicą przy pomocy badania PET-CT lub innego dostępnego.