1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
węzły hypoechogenne pod pachami
Autor Wiadomość
den70 


Dołączyła: 21 Cze 2012
Posty: 6

 #1  Wysłany: 2012-06-21, 11:16  węzły hypoechogenne pod pachami


Witam wszystkich serdecznie.

Piszę na forum po raz pierwszy. Mam 41 lat i jestem nauczycielem. Mam 5 letniego synka.

Zaczęło się na początku maja od długiej anginy. Następnie powtarzał mi się dość często ból gardła i powiększyły mi się i były bolesne węzły chłonne podżuchwowe. Lekarz wysłał mnie na konsultację laryngologiczną. Okazało się że mam guzki głosowe (jak większość nauczycieli).
Na początku czerwca zrobiłam badanie krwi (morfologia i CRP). Morfologia była w normie, CRP podwyższone nieznacznie. Zaczął mi także dokuczać ból w dołach pachowych. Ból odczuwam nawet bez dotykania.
Dostałam antybiotyk - Augmentin (miałam go brać 14 dni). Trzy dni temu na mamografii i usg piersi okazało się że mam dwa węzły hypoechogenne w lewym dole pachowym i jeden w prawym. Pełny opis będę miała za tydzień.
Jutro powtarzam badanie krwi rozszerzone o rozmaz.

Przyznaję że trochę się martwię. Czy jest to groźne i czego się mogę spodziewać.

Przepraszam za przydługi post. Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-06-21, 11:29 ]
Dodam jeszcze, że wątrobę i śledzionę mam niepowiększone. Badania tarczycy w normie. Jednakże jestem cały czas zmęczona i dość często odczuwam świąd szyi, twarzy, ramion, klatki piersiowej i brzucha.
 
Finlandia