DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Bardzo zła reakcja na opioidy.
siciliano

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 3199

PostDział: Choroba nowotworowa / pacjent onkologiczny   Wysłany: 2018-09-02, 21:07   Temat: Bardzo zła reakcja na opioidy.
Ewi bardzo mi przykro, że i Was ten problem spotkał. Ja od przedwczoraj bawię się z akordeonem (również lek przeciwbólowy). Wymioty i zawroty głowy to jeden z efektów stosowania. Tramal niestety u mnie się przestał sprawdzać, dlatego trzeba było dać coś mocniejszego.
Jeżeli wcześniej żadne mocniejsze leki nie były dawane to takie reakcje organizmu podobno są normalne. Mnie ostrzegano, że pierwszych kilka dni z akordeonem może być wyjętych z życiorysu.U mnie nie było senności, wręcz przeciwnie - maksymalne pobudzenie i bezsenność.
 
Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group