1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 4
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Rak jelita grubego i meta do wątroby
miruna

Odpowiedzi: 393
Wyświetleń: 187810

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2013-02-08, 00:24   Temat: Rak jelita grubego i meta do wątroby
Nie jestem lekarzem Gosia ale myślę, że to dobra decyzja - sam bym zrobił podobnie. Taka operacja to nie "przelewki" a więc z pewnością gorączki nie można bagatelizować. Kilkudniowa zwłoka nie zaszkodzi, a gorączka w trakcie operacji mogłaby to zrobić. Pozdrawiam i trzymam kciuki!
  Temat: Rak jelita grubego i meta do wątroby
miruna

Odpowiedzi: 393
Wyświetleń: 187810

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2013-01-28, 15:19   Temat: Rak jelita grubego i meta do wątroby
Hmm., Gosiu to szczęście w nieszczęściu ta operacja - wierzę w to, że wytną to co trzeba i Twoja Mama będzie żyła jeszcze te 2-3 lata pomnożone przez kilkanaście lat. Bardzo często optymistycznie myślę o Tobie i Twojej Mamie i wierzę, że duża część tej pozytywnej energii do was dociera. Trzymam kciuki - Będzie dobrze, musi być, inaczej niż dobrze być nie może! Pozdrawiam.
  Temat: Rak jelita grubego i meta do wątroby
miruna

Odpowiedzi: 393
Wyświetleń: 187810

PostDział: Nowotwory przewodu pokarmowego   Wysłany: 2012-04-23, 18:10   Temat: Rak jelita grubego i meta do wątroby