1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znalezionych wyników: 2
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: GUZ NA PŁUCU....CZY TO RAK
Katarzynka36

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 47125

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2010-07-04, 00:16   Temat: GUZ NA PŁUCU....CZY TO RAK
Absenteeism
Ojej, stricte tak, ale oskrzela są jednak w płucach, a ja jestem laikiem (sic!)
A Belunia jest załamana i oczekuje odpowiedzi i wsparcia, więc jako laik jej udzieliłam, na tyle ile umiałam i chciałam Jej pomóc:)

Beluniu, trzymam kciuki, by to nie było nic poważnego!!!
  Temat: GUZ NA PŁUCU....CZY TO RAK
Katarzynka36

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 47125

PostDział: Nowotwory płuca i opłucnej   Wysłany: 2010-07-03, 23:42   Temat: GUZ NA PŁUCU....CZY TO RAK
Beluniu!
Nie denerwuj się!

Po pierwsze: sa lekarze i lekarze. To, że jakas jedna pani pulmonolog powiedziała, że to rak, to nie znaczy, że tak jest...Musi być dalsza diagnostyka. I musi TK zobaczyć przede wszystkim torakochirurg - czyli chirurg klatki piersiowej.

Po drugie: guz wielkości 5 mm jest naprawdę bardzo mały i nawet jesli się okaże, że to nowotwór, to Twojaj Mama ma ogromnie wielkie szanse na wyleczenie. My tu na forym zmagamy sie z guzami naszych Bliskich, którzy mają 30-40-50 mm a nierzado i 80mm, więc jeśli to nowotwór, to wykryty w bardzo wczesnym stadium!!!