1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
JoannaCzech

Odpowiedzi: 270
Wyświetleń: 146587

PostDział: Hyde Park   Wysłany: 2012-08-15, 22:06   Temat: Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Witam serdecznie!
Studiuję na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. Jestem obecnie na 5 roku pedagogiki i 4 roku psychologii. Tytuł mojej pracy magisterskiej brzmi: „Znaczenie duchowości w osiąganiu dobrostanu biopsychospołecznego u osób chorych na stwardnienie rozsiane”. Interesuje mnie więc, w jaki sposób poziom duchowości/religijności osoby chorej wpływa na sposoby radzenia sobie z nią w codziennym życiu. Jak dana osoba chora postrzega swoją chorobę i czy poziom jej duchowości/religijności przekłada się na lepsze funkcjonowanie. Zdaję sobie sprawę, że nie każdego może ten temat zainteresować, ale może jednak ktoś zechce mnie wesprzeć… Byłabym bardzo wdzięczna. Zależy mi na przebadaniu jak największej ilości osób, aby badania były jak najbardziej wiarygodne. Dla porównania prosze o wypełnienie tej samej ankiety również osoby z chorobą nowotworową. Stad kieruje swoja goraca prosbe do Panstwa. Kazda wypelniona ankieta jest dla mnie na wage zlota. Analizujac kwestionariusze dowiaduje sie o badanych chorobach o wiele wiecej - jest to dla mnie naprawde cenne doswiadczenie.