1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Erevain21

Odpowiedzi: 270
Wyświetleń: 145678

PostDział: Hyde Park   Wysłany: 2011-11-17, 13:05   Temat: Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
kila napisał/a:
witam wszystkich.
Jestem studentką II roku SUM z kosmetologii na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu.
Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Piszę na wydziale onkologicznym.
Temat mojej pracy to: "Uszkodzenia skóry, włosów i paznokci w trakcie systemowego leczenia onkologicznego".
Niestety informacji na ten temat w literaturze jest bardzo mało. Dlatego postanowiłam się zwrócić do Was o pomoc.
Niestety nie potrafię założyć nowego wątku...

Czy mogłabym Was prosić o wypełnienie ankiety, która byłaby mi bardzo przydatna właśnie do mojej pracy.
Ankieta jest absolutnie anonimowa i każda wypełniona jest dla mnie bardzo cenna.
Dlatego jeśli ktoś wyraziłby ochotę to bardzo proszę o podanie własnego e-maila na mojego (kamila.krysciak@wp.pl).
Z góry dziękuję.


W Bibliotece UM masz tyle opasłych tomów z onkologii klinicznej, farmakologii, farmakokinetyki i farmakognozji( barwinek, cis,mandragora itp itd.)
Więcej niż tam nie dowiesz się nigdzie indziej-masz tam wszystko :od badan ,po opis działania i skutków ubocznych
Wystarczy tylko poszukac.