1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
Damianito

Odpowiedzi: 270
Wyświetleń: 146494

PostDział: Hyde Park   Wysłany: 2013-05-17, 17:45   Temat: Młody naukowiec walczy o stypendium
Witam wszystkich użytkowników forum. Chciałbym prosić o pomoc. Jestem studentem ostatniego roku biotechnologii i placówka, w której przeprowadzam badania to Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Oddział w Gliwicach. Biorę udział w konkursie Stypendium z Wyboru, w którym można wygrać sfinansowanie badań, lub np wycieczki do Japonii lub komputera;/ Ja stypendium chciałbym przeznaczyć na dalszą edukację, a mianowicie studia podyplomowe z bioinformatyki. Moim celem jest zwiększenie stanu swojej wiedzy i nie ukrywam, że chciałbym zostać naukowcem specjalizującym się najlepiej w dziedzinie biologii molekularnej nowotworów. Jest to dość daleki plan i czeka mnie bardzo długa droga, ale w końcu trzeba o czymś marzyć, nieprawdaż? Dlatego proszę wszystkich o obejrzenie mojego filmu na stronie:

http://stypendiumzwyboru....i-blizej-marzen