1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Znaleziono 1 wynik
DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Prośby studentów (i nie tylko) o pomoc w badaniach/ankietach
AgnieszkaMikolajczyk

Odpowiedzi: 270
Wyświetleń: 145678

PostDział: Hyde Park   Wysłany: 2015-09-18, 12:00   Temat: Aplikacja komputerowa wspomagająca diagnozę czerniaka
Witam serdecznie.

Nazywam się Agnieszka Mikołajczyk i jestem studentką 4 roku Automatyki i Robotyki na Politechnice Gdańskiej. Jestem na semestrze inżynierskim w trakcie pisania swojej pracy inzynierskiej. Jako temat wybrałam "Analiza znamion skórnych przy pomocy metod przetwarzania obrazu i algorytmów inteligencji obliczeniowej".
Mówiąc w skrócie: temat sprowadza się do stworzenia aplikacji komputerowej, która pobierze od użytkownika zdjęcie pieprzyka i sprawdzi jakie jest prawdopodobieństwo iż jest to czerniak.
Znamię analizuję rozszerzoną o moje własne pomysły metodą ABCD.
W przeciwieństwie do większości studentów swój temat rozpoczęłam już w maju, jeszcze przed rozpoczęciem semestru inzynierskiego. Do tej pory stworzyłam aplikację, która przygotowuje obraz do analizy, wyznacza wygładzony kontur znamienia, wskaźnik symetryczności, wskaźnik regularności obwodu znamienia a także skróconą analizę koloru.

Po co to wszytsko tu piszę? Mam dwie sprawy.