1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rak żołądka
Autor Wiadomość
joanna.m 


Dołączyła: 09 Lip 2014
Posty: 1

 #1  Wysłany: 2014-07-09, 14:22  Rak żołądka


Założyłam konto gdyż jestem totalnym laikiem i moja niewiedza na temat nowotwórów jest znikoma.
Bardzo proszę o pomoc w przybliżeniu choroby i odpowiedzenie na moje być może jakże oczywiste pytania.

Nie wiem nawet jak mogę ubrać mój istny mętlik który rodzi się w głowie, w słowa.

Poznając moją miłość byłam świadoma, iż w partnerstwie nie jestem tylko ja i On lecz ja, On i choroba. Zawsze bałam się pytać, nie potrafiłam dociekać.. Opowiadał mi, widzę jak się męczy natomiast nigdy nie miałam odwagi zapytać wporst: jak długo możemy się cieszyć sobą?

Wiem, że jest 4 lata od pierwszego wykrycia. Miał 2 chemie. Nawrót choroby, ostatni rzut był 2 lata temu z czego był bardzo silny i z cudem udało się go przetrwać. Jest po cześciowym usunięciu żołądka.
Jednak.. nie daje mi to spokoju. Widzę jak męczy się nocami, jak wije się z bólu. Jak nic nie je, waży 50kg przy 168cm, cierpi na bezsenność. Ma anemię. Cały czas przygotowuje mnie na swoje odejście jednak ja wciąż odkładam te myśli.

Proszę powiedzicie mi czy z rakiem żołądka można osiągnąć długowieczność. Czyli przetrwać kolejne lata. Rok, dwa, pięć. Czytając w internecie dają szanse ok 5 lat życia przy wczesnym wykryciu. Mija już 4 rok od kiedy On walczy z tą chorobą.