1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Rak drobnokomórkowy oraz niedrobnokomórkowy płuc
Autor Wiadomość
karo1611 


Dołączyła: 11 Lip 2012
Posty: 17
Skąd: Poznań
Pomogła: 1 raz

 #1  Wysłany: 2012-07-11, 20:04  Rak drobnokomórkowy oraz niedrobnokomórkowy płuc


Witam serdecznie.

Jestem tu nowa i w dodatku zielona w tym temacie dlatego postanowiłam prosić Was o pomoc.
5 dni temu spadła na mnie wiadomość jak grom z jasnego nieba o mojej mamie. Diagnoza: RAK DROBNOKOMÓRKOWY ORAZ NIEDROBNOKOMÓRKOWY PRAWDOPODOBNIE PŁASKONABŁONKOWY PŁUCA LEWEGO.

Od 8-miu miesięcy mama miała dolegliwości oskrzelowe. Cały czas była leczona pod kątem przewlekłej infekcji i zażywała różnego rodzaju wziewy. W styczniu prześwietlenie płuc było w porządku. Gdy objawy nie zmniejszyły się lekarz prowadzący zlecił w czerwcu ponowne prześwietlenie. Po jego obejrzeniu mama znalazła się w ciągu 3 dni w szpitalu. Wykonano badania i wypuszczono do domu z terminem pierwszej chemii. Kontakt z lekarzem chyba słaby albo jest już takim rutyniarzem że nie chce mu się specjalnie rozmawiać.

Nie rozmawiam z mamą na ten temat - ona też nie podejmuje rozmowy. Jakby nic się nie stało. Prawdę mówiąc na razie nie widzę różnicy w stanie zdrowia mamy bo nie ma żadnych dolegliwości.