1. Link do strony z możliwością wsparcia forum:
https://pomagam.pl/forumdss_2020_22

2. Konta nowych użytkowników są aktywowane przez Administrację
(linki aktywacyjne nie działają) - zwykle w ciągu ok. 24 ÷ 48 h.

DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
jak z tym sobie poradzić
Autor Wiadomość
adiczek 


Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 3
Pomógł: 1 raz

 #1  Wysłany: 2012-11-20, 19:38  jak z tym sobie poradzić


Jestem lekarzem tym trudniej mi się z tym pogodzić i wiem co mnie czeka w najbliższych tygodniach. Obserwowałem to forum od 2 lat. Piszę bo nie mam z kim o tym rozmawiać a bardzo potrzebuję tego. Siedzę właśnie na dyżurze w szpitalu - dowiedziałem właśnie się od koleżanki onkologa o szybkiej progresji choroby moje kochanej mamusi :-(( :-((
Walka zaczęła się 18 miesięcy temu - mam dyżuru mama u mnie na oddziale - dzień kolonoskopii - Ca esicy z zawężaniem światła do 1mm - płacz, łzy, tragedia - załatwianie koledzy wsparcie wszystko bardzo szybko bez czekania - operacja - udało się będzie dobrze choć neo bardzo zaawansowany miejscowo bez meta - 6 miesięcy chemii niby ok sam się oszukuję. Przyjmuje mamę do siebie na oddział - postanowiłem zrobić kontrolne TK styczeń 2011 - 20 meta wątrobie - znów mam dyżur znów się dowiaduje na dyżurze - sytuacja beznadziejna - znowu koledzy, kontakty - jest super terapia SIRT - granulki otoczone izotopem - podane - marzec 2011 + chemia - kontrolny TK znaczna remisja - super wszyscy happy łącznie ze mną.