DUM SPIRO-SPERO Forum Onkologiczne Strona Główna

Logo Forum Onkologicznego DUM SPIRO-SPERO
Forum jest cz?ci? Fundacji Onkologicznej | przejdź do witryny Fundacji

Czat Mapa forum Formularz kontaktowyFormularz kontaktowy FAQFAQ
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  AlbumAlbum
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Clark III Breslow 2,4 przerzuty do OUN
Autor Wiadomość
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9550
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1719 razy


 #346  Wysłany: 2019-04-16, 05:26  


basik78 napisał/a:
i nie wiem jak mogłam się pomylić

Jesteśmy tylko ludźmi, czasami przemęczene, czasami coś nam utkwi w głowie, Basiu trzeba być ostrożnym przy lekach ale stało się i za nic się nie obwiniaj, po prostu pomyłka.
Najważniejsze, że nic złego się nie stało i wszystko już opanowane.

Buziaki
 
basik78 



Dołączyła: 04 Wrz 2017
Posty: 419
Pomogła: 18 razy

 #347  Wysłany: 2019-04-23, 22:21  


Melduję z frontu że u nas Stagnacja i w TK głowy i brzucha i klatki piersiowej :) :) :)
:trtd: walczymy dalej :)
_________________
♥♥♥
http://www.forum-onkologi...rze-vt17055.htm
 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9550
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1719 razy


 #348  Wysłany: 2019-04-27, 22:36  


basik78,

|happy|
 
crayzy 


Dołączyła: 16 Lut 2019
Posty: 72
Skąd: Dolnyśląsk
Pomogła: 7 razy

 #349  Wysłany: 2019-05-07, 10:31  


::dance:: _itsme_ [hura]
Takie informacje dodają skrzydeł, innym dziękujemy!
_________________
Nadzieja umiera ostatnia :)
 
basik78 



Dołączyła: 04 Wrz 2017
Posty: 419
Pomogła: 18 razy

 #350  Wysłany: 2019-05-07, 13:55  


Witajcie
Muszę się zapytać-czy to normalne ,że wczoraj nie było słońca-było szaro i ponuro a mój mąż będąc na ogrodzie ma buzie poparzoną?-z czego? :?ale?:
Nawet na chwilkę nie zaświeciło.

Druga sprawa to zaparcia
Powracają , a ostatnio po wypróżnieniu boli męża brzuch...

Cała reszta bez zmian.
pozdrawiam
:heart:
_________________
♥♥♥
http://www.forum-onkologi...rze-vt17055.htm
 
TP53 


Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 504
Pomógł: 66 razy

 #351  Wysłany: 2019-05-07, 16:18  


Jeśli dobrze pamiętam to inhibitory które bierze mąż ekstremalnie uwrażliwiają na słońce. A gdy są chmury to wcale nie znaczy że całkowicie blokują UV.
 
basik78 



Dołączyła: 04 Wrz 2017
Posty: 419
Pomogła: 18 razy

 #352  Wysłany: 2019-05-07, 18:46  


TP53, czyli te
TP53 napisał/a:
ekstremalnie
narasta- bo zimą nic się nie działo a wczoraj nawet promyka nie było-zimno -3 stopnie na plusie - aż boję się lata.
_________________
♥♥♥
http://www.forum-onkologi...rze-vt17055.htm
 
missy 
MODERATOR



Dołączyła: 05 Paź 2014
Posty: 4001
Skąd: Trójmiasto
Pomogła: 1078 razy


 #353  Wysłany: 2019-05-07, 20:21  


Mi coś świta, że to chodzi o kąt padania promieni słonecznych, który jest przecież zmienny na przestrzeni roku. Ale szczegółowo Ci tego nie wyjaśnię :oops:
 
marcelina007 


Dołączyła: 25 Paź 2014
Posty: 339
Pomogła: 26 razy

 #354  Wysłany: 2019-05-08, 22:54  


Na zaparcia spróbujcie IBEROGAST . Ziołowe krople na jelitowe rzeczy. Mojemu tacie bardzo pomogły. Co prawda cierpi na zespół jelita drażliwego ale właśnie często skarżył sie na zaparcia i właśnie ból brzucha po wypróżnieniu. Wszystko się unormowało.
 
basik78 



Dołączyła: 04 Wrz 2017
Posty: 419
Pomogła: 18 razy

 #355  Wysłany: 2019-05-15, 09:20  


Czy zaniki pamięci to skutek uboczny leczenia?
Mąż nie pamięta np tego że w tamtym roku mieliśmy 40tki... :uuu:
To że idzie po coś do pokoju a zaraz zapomni po co....to ma już dłużej ale nie wiedziałam że takich ważniejszych dla nas zdarzeń nie pamięta. :cry:
_________________
♥♥♥
http://www.forum-onkologi...rze-vt17055.htm
 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9550
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1719 razy


 #356  Wysłany: 2019-05-16, 19:51  


basik78 napisał/a:
Czy zaniki pamięci to skutek uboczny leczenia?

Ja osobiście sądzę, że tak.
Cytat:
Badania kliniczne pokazują, że problem zaburzeń procesów poznawczych po zastosowaniu leczenia cytostatykami (leki przeciwnowotworowe) dotyczy około 8-39% pacjentów, u których stwierdza się trudności w funkcjonowaniu kongnitywnym na podstawie badań przeprowadzanych rzetelnymi testami psychometrycznymi. Uważa się, że najbardziej nasilone objawy występują w trakcie samej terapii farmakologicznej, łagodniejąc po jego zakończeniu.


Pierwszy z brzegu artykuł http://neuropsychologia.o...chemioterapii-2



|buziaki|
 
basik78 



Dołączyła: 04 Wrz 2017
Posty: 419
Pomogła: 18 razy

 #357  Wysłany: 2019-05-21, 23:39  


Witajcie
Z tego powodu że od kilku dni a właściwie bardziej nocnych arytmiach i kołatania serca dostaliśmy kolejny lek BIBLOC 1.25mg , na noc. :cry:
Gdy ten lek nie pomoże i znów pojawią się arytmie i ciężkie kołatania to mamy udać się do kardiologa i założyć Holtera.
Przez ostatnie dni mąż jest osłabiony-ale pogoda też ma w tym udział bo ja sama ledwo mam siły na wszystko(mam nadzieję że to wina pogody)

Dziś rozpoczął się 26 ty cykl Zelboraf i Cotellic :okok" -no i to jest chyba jedna w miarę dobra wiadomość.
Piszę w miarę ale przecież super że leczenie jest kontynuowane tylko serce ściska gdy widzę że tabletki coraz gorzej wchodzą :cry:

pozdrowionka kochani-walczymy dalej i Wy też walczcie :trtd:
_________________
♥♥♥
http://www.forum-onkologi...rze-vt17055.htm
 
fifi007 


Dołączyła: 21 Lis 2015
Posty: 505
Pomogła: 25 razy

 #358  Wysłany: Wczoraj 5:37  


:tull: Trzymajcie się.
 
Adalek 


Dołączyła: 06 Lut 2019
Posty: 38
Pomogła: 7 razy

 #359  Wysłany: Wczoraj 9:59  


basik78, oczywiście, że kontynuacja leczenia to dobra wiadomość :uhm!:
Jesteście dzielni i tak trzymajcie, walczymy :)
Pozdrawiam serdecznie
 
marzena66 
MODERATOR



Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 9550
Skąd: gdańsk
Pomogła: 1719 razy


 #360  Wysłany: Dzisiaj 20:11  


basik78,
Jeśli jest arytmia to leki powinny uspokoić męża serce, jak nie pomoże ten to jest cała masa innych arytmicznych leków. Holter dobra sprawa bo pokaże jaka jest arytmia komorowa, nadkomorowa a może migotania, wtedy trudniej to serce uspokoić, powinniście to sprawdzić nawet dla własnego uspokojenia. Można założyć holtera prywatnie to koszt +/- 120 zł

Trzymam nieustająco za Was kciuki.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


logo

Statystki wizyt z innych stron
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group